Regularne ćwiczenia fitness pomagają zrzucić zbędne kilogramy, wzmacniają kondycję, ujędrniają ciało, kształtują sylwetkę i poprawiają samopoczucie. W klubie Power House zapewniamy bogatą ofertę fitness. Wierzymy, że w każdy z jego członków znajdzie w niej ćwiczenia dopasowane do własnych potrzeb i predyspozycji.

Członków klubu Power House zachęcamy do udziału w zajęciach:

Joga fitness

To zajęcia dla osób z każdym poziomem zaawansowania. Priorytetem podczas tych zajęć jest mocna praca z ciałem, poprawa wytrzymałości mięśniowej i elastyczności. Świetnie odnajdują się na takich zajęciach osoby, którym nie odpowiada długie trwanie w pozycjach czy medytacja.

Prowadząca: Magda Maćkowiak


Pilates

Ćwiczenia ogólnorozwojowe na matach, wzmacniające przede wszystkim mięśnie głębokie brzucha, kręgosłupa i miednicy. to łagodny i delikatny sposób kształtowania ciała. Ćwiczenia wzmacniają i rozciągają całe ciało.

Prowadzące: Agata Woźnicka, Agnieszka Wronkowska


TBC – Total Body Condition

Zajęcia ogólnorozwojowe kształtujące całą naszą sylwetkę. Spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe (ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet, pośladki, uda).

Prowadzące: Luiza Gaj, Agata Woźnicka


Power Combo

Dynamiczny program treningowy, prowadzony w systemie rundowym, łączący ćwiczenia aerobowe o umiarkowanej i wysokiej intensywności ze stretchingiem. Zróżnicowanie intensywności treningu skutkuje podwyższeniem metabolizmu, a tym samym lepszym spalaniem tkanki tłuszczowej podczas trwania.

Prowadząca: Ania Fabijanek


Trening obwodowy

Trening w stylu obwodowym pozwala wykonać znacznie więcej pracy w krótszym czasie, niż można to zrobić z tradycyjną formą treningu siłowego. Założenie jest dość proste: wykonujesz ćwiczenie, jedną serię, po której od razu przechodzisz do kolejnego ćwiczenia.

Prowadzący: Michał Szewczyk, Arkadiusz Chmielewski


FitFighters

Trening funkcjonalny i ogólnorozwojowy z wykorzystaniem systemów treningowych o wysokiej i zmiennej intensywności.

Prowadzący: Piotr Dobrowolski


Zumba

Inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i porywają nas do zabawy. Zumba to połączenie rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, flamenco, cha-cha.

Prowadząca: Weronika Wiśniewska


RehaFit

Zajęcia prozdrowotne, przeznaczone głównie dla osób po 50. roku życia, obarczonych schorzeniami związanymi z osiągnięciem wieku dojrzałego (np. osteoporozą, cukrzycą, nadciśnieniem, kontuzjami). Ćwiczenia ruchowe RehaFit mają na celu zwiększenie świadomości i zakresu naturalnego ruchu.

Prowadząca: Kasia Zemło


Zdrowy kręgosłup

Specjalny program ćwiczeń dedykowany wszystkim bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Polecany zwłaszcza wszystkim tym, którym doskwierają bóle kręgosłupa. Dzięki zajęciom zmniejsza się nacisk na kręgi i przykurcz grup mięśniowych. Dodatkowo zauważalna jest poprawa całej sylwetki.

Prowadzące: Agata Woźnicka, Luiza Gaj


Cardio

Trening wytrzymałościowy, mający na celu poprawę wydolności serca. Polecany osobom chcącym schudnąć, poprawić działanie krążenia i dotlenić organizm.

Prowadząca: Luiza Gaj

Sprawdź szczegółowy grafik klubu fitness, by zaplanować aktywny dzień w Power House!

Zachęcamy do wynajęcia sali fitness w naszym Klubie.

Sala przystosowana jest do zajęć grupowych,indywidualnych, lekcji tańca, itp. Ma ok. 55m2. Jest klimatyzowana. Na trzech ścianach są lustra.

SALA JEST WYNAJMOWANA TYLKO I WYŁĄCZNIE W GODZINACH, W KTÓRYCH NIE ODBYWAJĄ SIĘ ZAJĘCIA FITNESS WPISANE DO GRAFIKU.

Wyposażenie:

  • drabinki
  • sprzęt grający
  • hantle 1,5 kg3kg
  • obciążniki
  • stepy
  • maty
  • trx
  • piłki fitness
  • kostki do jogi
  • haki
  • lina
Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 828-68-55 bądź przesłanie zapytania na adres: power_house@op.pl.